Lehiamarket, produktu eta zerbitzu berriak merkaturatzeko lehiakotasun gakoak

Doako webinarra eskainiko du Oarsoaldea Garapen Agentziak

Gaur egungo munduan, srotzen den guzti fabrikatu aurretik saldu behar izatera pasatu gara. Eskaintza-merkatu batetra igaro gara, eskari global batera. Kontsumo handian merkaturatutako produktu berrien %83k ez du lehen urtean irauten, eta %10ek baino gutxiagok bigarrenean. Berrikuntza arrakastatsua ez da joeretan oinarritzen, kontsumitzailearen ezagutza sakonean baizik.

Covid ongorengo garaietako ibilbide orri berritzaile bat aurkeztuko diezugu, merkaturatzen dituzun produktu eta zerbitzu berriek zure kontsumitzaileekin eta haien beharrekin bat egiten dutela ziurtatzeko.

Orain arte ikusi ez dugun zerbait ikusteko aukera izango duzu saio honetan. Nola lortu zure marka eta produktuak lehiakideengandik bereiztea? Nola ezagutu zure kontsumitzaileak benetan zer nahi duen pandemia garai honetan?

Produktu berrien merkaturatze arrakastatsuaren oinarriak ulertzen jakiteko eta arrakasta nola kuantifikatzen den jakiteko, webinar batera gonbidatzen zaitugu datorren urriaren 15ean, osteguna, 10:00etatik 13:00etara. Eman izena.

DATA: Urriak 15, osteguna

ORDUA: 10:00-13:00

PLATAFORMA: Zoom

HIZLARIAK:

- Pablo Armendariz Diaz, CEO eta Camino Innovación-en sortzailea

- Jesus Ayarza: Camino Innovación-eko bazkidea

HELBURUA:

- Produktu berriak arrakastaz merkaturatzeko oinarriak ulertzea

- Nola kuantifikatzen den arrakasta:

Joera baten eta consumer Insight baten arteko alde ulertzea

Nola garatu berrikuntza prozesu arrakastatsua zure kasuan

Metodologia

Kasu praktikoak. Nola gauzatu zuren enpresan eta beste eragile batzuekin lankidetzan

Gehigarriak

Lehiamarket, produktu eta zerbitzu  berriak merkaturatzeko lehiakotasun gakoak