Doako webinarra eskainiko du Oarsoaldea Garapen Agentziak
Gaur egungo munduan, srotzen den guzti fabrikatu aurretik saldu behar izatera pasatu gara. Eskaintza-merkatu batetra igaro gara, eskari global batera. Kontsumo handian merkaturatutako produktu berrien %83k ez du lehen urtean irauten, eta %10ek baino gutxiagok bigarrenean. Berrikuntza arrakastatsua ez da joeretan oinarritzen, kontsumitzailearen ezagutza sakonean baizik.
Covid ongorengo garaietako ibilbide orri berritzaile bat aurkeztuko diezugu, merkaturatzen dituzun produktu eta zerbitzu berriek zure kontsumitzaileekin eta haien beharrekin bat egiten dutela ziurtatzeko.
Orain arte ikusi ez dugun zerbait ikusteko aukera izango duzu saio honetan. Nola lortu zure marka eta produktuak lehiakideengandik bereiztea? Nola ezagutu zure kontsumitzaileak benetan zer nahi duen pandemia garai honetan?
Produktu berrien merkaturatze arrakastatsuaren oinarriak ulertzen jakiteko eta arrakasta nola kuantifikatzen den jakiteko, webinar batera gonbidatzen zaitugu datorren urriaren 15ean, osteguna, 10:00etatik 13:00etara. Eman izena.
DATA: Urriak 15, osteguna
ORDUA: 10:00-13:00
PLATAFORMA: Zoom
HIZLARIAK:
- Pablo Armendariz Diaz, CEO eta Camino Innovación-en sortzailea
- Jesus Ayarza: Camino Innovación-eko bazkidea
HELBURUA:
- Produktu berriak arrakastaz merkaturatzeko oinarriak ulertzea
- Nola kuantifikatzen den arrakasta:
Joera baten eta consumer Insight baten arteko alde ulertzea
Nola garatu berrikuntza prozesu arrakastatsua zure kasuan
Metodologia
Kasu praktikoak. Nola gauzatu zuren enpresan eta beste eragile batzuekin lankidetzan
2024 © Oiartzungo Udala. Lege Oharra | Erabilerreztasuna | Cookiei buruzko oharra | Datuen Babeserako politika